fbpx
11 mars, 2021

Ledig tjänst: Backoffice till Cash IT

Vi vill bli fler! Vi söker vi en prestigelös och flexibel person till team Cash IT med tidigare erfarenhet från en roll som ekonomiassistent.

OBS! Tjänsten är tillsatt.

Vi söker en prestigelös och flexibel person med tidigare erfarenhet från en roll som ekonomiassistent. Här får du arbeta i ett framgångsrikt team med varierande arbetsuppgifter i en bred ansvarsfylld tjänst. Låter det som något för dig? Då kan tjänsten som Backoffice till Cash IT vara rätt för just dig!

TJÄNSTEBESKRIVNING OCH ERBJUDANDE

Tjänsten som Backoffice-medarbetare passar dig som är öppen, flexibel och trivs med varierande arbetsuppgifter. Du får vara en del av arbetet mot Cash IT:s mål – och vara en viktig del i laget för att nå nya framgångar tillsammans. Arbetsuppgifterna är varierande och av olika karaktär, där det är viktigt att du är prestigelös och driven. Tjänsten innefattar alltifrån att hantera order i systemet till att sköta löpande bokföring.

Exempel på arbetsuppgifter är:

• Fakturering
• Orderhantering
• Avtal & inköp
• Redovisning

PERSONPROFIL

Vi tror att du som söker har minst 2 års erfarenhet i en roll som ekonomiassistent eller motsvarande för att känna dig tillräckligt trygg i tjänsten. Du vill komma till en bred roll där du får mer kontaktytor och ett större ansvar.

För att lyckas i rollen krävs följande erfarenheter:

• Orderhantering
• Ekonomi-/Affärssystem samt datorvana med grundläggande kunskaper inom Excel
• Utbildning inom ekonomi

Vi ser att du som söker är en person som är engagerad och mån om att vilja representera Cash IT. I din roll är det mycket att hålla reda på varav arbetet kräver att du är en do:er som kan hålla en god struktur i ditt arbete och kan prioritera det som är viktigast för stunden så alla deadlines uppfylls.

För denna roll krävs att du arbetat minst 1 år med order/fakturering eller löpande redovisning. Beskriv gärna din erfarenhet i din ansökan. Som person är du flexibel, öppen och trevlig. Du har en positiv attityd och är engagerad i ditt arbete.

ÖVRIGT

Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Karlstad

Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Rekryteringen sker i samarbete med PerformIQ. Läs mer om tjänsten och ansök här:

https://performiq.se/lediga-jobb/d3b7c9ff-0545-4a8c-956e-612c9420c9ed/


Du kanske även vill läsa: