Ett modulbaserat och komplett affärssystem med Skandinaviens mest nöjda kunder, enligt SofteOne själv.
En integration mellan butikens kassasystem och affärssystemet Softone ger många fördelar för företaget, inklusive ökad effektivitet, bättre lagerhantering, bättre kundupplevelse, bättre ekonomisk uppföljning och mer flexibilitet.
Minskar manuell inmatning av data som leder till en minskad risk för felaktigheter och sparar tid för personalen.
Informationen från butiken synkroniseras automatiskt med affärssystemet vilket möjliggör en snabbare och smidigare verksamhet.
Med Softone kan butiken ha en bättre överblick över lagersaldon, beställningar och inköp.
Planera inköp och lagerhantering mer effektivt och minska risken för lagerbrist eller överlager.
En sömlös, snabb hantering av kundinformation och order leder till en bättre kundupplevelse.
Bättre ekonomisk uppföljning genom att förenkla redovisningen.
Automatiskt generera finansiella rapporter och analysera försäljningsdata vilket ger bättre beslutsunderlag.
Anpassa verksamheten och erbjuda skräddarsydda lösningar för olika kundgrupper.
Ett norskt system som integrerar ekonomi, försäljning, lager, rapportering och kundhantering. Flexibelt, molnbaserat och anpassningsbart.
Läs merFör mindre företag som vill ha mer tid till det viktiga. En smidig lösning som kopplar all administration mot kassasystemet, både mobilt och stationärt.
Läs merVill du hantera hela försäljningsprocessen i Outlook? Välj en molnbaserad lösning som kopplar ihop alla delar av verksamheten och ökar effektiviteten.
Läs merVill du veta mer eller är det någon integration du saknar?
Hör av dig så kanske vi kan hitta en lösning.
Hör av dig